مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

مهاباد در اردیبهشت ماه جاری میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور خواهد بود.

مهاباد در اردیبهشت ماه جاری میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور خواهد بود.

به گـزارش هه نـگاو،

مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

 

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

 

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

 

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

 

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

 

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی هم در این جلسه گفت: علاوه بر این مسابقات، رقابتهای دیگری هم در سطح ملی و بین المللی، خرداد ماه امسال در ارومیه و بوکان برگزار خواهد شد.

 

کیومرث ایراندوست افزود: مسابقات مستریونیورس در 9 رشته ورزشی با حضور نامداران سایر کشورها خرداد ماه در ارومیه برگزارخواهد شد.

 

ایراندوست اظهارکرد: مسابقات فیتنس چلنج و مچ اندازی هم قرار است در شهرستانهای بوکان و ارومیه به صورت کشوری برگزار شود و کلاسهای آموزش مربیگری بدنسازی، پرورش اندام، مچ اندازی و داوری هم لحاظ شده است.